Tavvafi@gmail.com
نمونه نمودارهای تحلیلی نرم افزار کارنامه ماهانه
نمودارهای تحلیلی نوبت آزمون جاری و مقایسه نوبت های آزمون متعدد
24 مدل با سطح تفکیک دو(2)
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک آزمون / (کلاس):
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک آزمون / (کلاس) در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه میانگین نمرات کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) بیشتر موجب درهمی نمودار میشود، بهتر است اجزای کمتری را انتخاب کنید؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین مجموع و بدون تفکیک نمرات کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه میانگین نمرات کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار میشود، انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک آزمون / (درس):
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک آزمون / (درس) در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه میانگین نمرات درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) بیشتر موجب درهمی نمودار میشود، بهتر است اجزای کمتری را انتخاب کنید؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه میانگین نمرات درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار میشود، انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک آزمون / (دبیر):
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک آزمون / (دبیر) در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) بیشتر موجب درهمی نمودار میشود، بهتر است اجزای کمتری را انتخاب کنید؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار میشود، انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (کلاس) / آزمون:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (کلاس) / آزمون در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه میانگین نمرات کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین نمرات کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه میانگین نمرات کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (کلاس) / درس:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (کلاس) / درس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دروس ارائه شده در کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دروس ارائه شده در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دروس ارائه شده در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (کلاس) / دبیر:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (کلاس) / دبیر در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دبیران مدرس در کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دبیران مدرس در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دبیران مدرس در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (درس) / آزمون:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (درس) / آزمون در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه میانگین نمرات درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دروس ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین نمرات درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه میانگین نمرات درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (درس) / کلاس:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (درس) / کلاس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات کلاس ها ، در درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دروس ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات کلاس ها ، در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات کلاس ها ، در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (درس) / دبیر:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (درس) / دبیر در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دبیران مدرس در درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دروس ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دبیران مدرس در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دبیران مدرس در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (دبیر) / آزمون:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (دبیر) / آزمون در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه میانگین نمرات دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (دبیر) / کلاس:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (دبیر) / کلاس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات کلاس ها ، در دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات کلاس ها ، در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات کلاس ها ، در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار میانگین نمرات بتفکیک (دبیر) / درس:
کاربرد نمودار میانگین نمرات بتفکیک (دبیر) / درس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دروس مدبیر در دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا بیست می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دروس مدبیر در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون میانگین نمرات دروس مدبیر در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک آزمون / (کلاس):
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک آزمون / (کلاس) در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه درصد قبولی کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) بیشتر موجب درهمی نمودار میشود، بهتر است اجزای کمتری را انتخاب کنید؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه میانگین مجموع و بدون تفکیک نمرات کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه درصد قبولی کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار میشود، انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک آزمون / (درس):
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک آزمون / (درس) در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه درصد قبولی درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) بیشتر موجب درهمی نمودار میشود، بهتر است اجزای کمتری را انتخاب کنید؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه درصد قبولی درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار میشود، انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک آزمون / (دبیر):
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک آزمون / (دبیر) در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) بیشتر موجب درهمی نمودار میشود، بهتر است اجزای کمتری را انتخاب کنید؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار میشود، انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (کلاس) / آزمون:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (کلاس) / آزمون در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه درصد قبولی کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه درصد قبولی کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه درصد قبولی کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (کلاس) / درس:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (کلاس) / درس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دروس ارائه شده در کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دروس ارائه شده در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دروس ارائه شده در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (کلاس) / دبیر:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (کلاس) / دبیر در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دبیران مدرس در کلاس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دبیران مدرس در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دبیران مدرس در کلاس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( عنوان کلاس ها ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (درس) / آزمون:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (درس) / آزمون در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه درصد قبولی درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دروس ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه درصد قبولی درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه درصد قبولی درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (درس) / کلاس:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (درس) / کلاس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی کلاس ها ، در درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دروس ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی کلاس ها ، در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی کلاس ها ، در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (درس) / دبیر:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (درس) / دبیر در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دبیران مدرس در درس(های) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دروس ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دبیران مدرس در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دبیران مدرس در درس(های) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دروس ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (دبیر) / آزمون:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (دبیر) / آزمون در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه درصد قبولی دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (دبیر) / کلاس:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (دبیر) / کلاس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی کلاس ها ، در دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی کلاس ها ، در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی کلاس ها ، در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
نمودار درصد قبولی بتفکیک (دبیر) / درس:
کاربرد نمودار درصد قبولی بتفکیک (دبیر) / درس در حالت استفاده برای نوبت آزمون جاری (یا یک نوبت آزمون) به منظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دروس مدبیر در دبیر(ان) انتخاب شده در آزمون جاری یا یک نوبت آزمون در مقیاس صفر تا صد می باشد، با توجه به اینکه اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) در این گزارش هریک در صفحه ای جداگانه ارائه می گردد، کثرت انتخاب اجزا موجب درهمی نمودار نخواهد شد، علت طراحی این نمودار به همین جهت بوده است؛ کاربرد دیگر این نمودار، در حالت استفاده برای مقایسه دو یا چند نوبت آزمون، بمنظور مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دروس مدبیر در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون می باشد، که در این مورد استفاده از این نمودار نیز مقایسه مجموع و بدون تفکیک نوبت آزمون درصد قبولی دروس مدبیر در دبیر(ان) انتخاب شده دو یا چند نوبت آزمون در کنار هم مورد به نمایش گذاشته خواهد شد، که در این حالت افزایش تعداد اجزای قابل انتخاب ( دبیران ) موجب درهمی نمودار نخواهد شد، لیکن انتخاب تعداد نوبت های آزمون بیشتر پیچیدگی نمودار را افزایش خواهد داد، لذا بهتر است نوبت های آزمون کمتری را انتخاب کنید
|
|
آدرس وبسایتهای طراحی شده:
پروژههای منتشر شده برای عموم (Published):
ارتباط با ما در شبکههای اجتماعی داخلی: